האם אתם סובלים מדלקת פרקים

טיפול בגלי הלם

האם אתם סובלים מדלקת פרקים

כאבים חוזרים ונשנים ברגליים, בכפות הידיים, באגן או בגב, מעידים במקרים רבים כי אתם סובלים מדלקת פרקים.

קיימים כמה סוגים של מחלות פרקים ובכולן סובל החולה מכאבים חזקים במיוחד, המשבשים את אורח החיים שלו ואף מדירים שינה מעיניו.

המחלה יכולה להתחיל מכאבים במפרקים קטנים כמו כפות הרגליים וכפות הידיים, זו דלקת פרקים שיגרונית או מתחילה במפרקים גדולים כמו הירכיים, המרפקים, הברכיים והכתפיים, זו דלקת ספונדילוארתרופתית. במקרים רבים מתווספים לכאבים הללו גם כאבים במפרק האגן.

כאבים הנובעים מדלקת פרקים מתאפיינים בדרך כלל בעובדה שמדובר בכאבים חזקים שתוקפים את החולה בעיקר בעת מנוחה, ודרגת הכאב יורדת אט אט כשמתחילים בתנועה. בשעות הבוקר קשה לגוף להתניע את עצמו וקיימת תופעה הנקראת קישיון בוקר, המפרקים הם במצב נוקשה, לעיתים אף נפוחים או אדומים בהתאם לסוג הדלקת, ורק לאחר כשעה של תנועות איטיות, התנועה חוזרת לדרגת התנועתיות הרגילה של החולה.

האבחון המוקדם של המחלה הוא אקוטי, חשוב מאד לטפל בפרקים טרם הפגיעה בהם כדי שלא יוצר מצב של נזק בלתי הפיך לפרקים השונים.

אם קיימים כאבים תכופים וקיים חשש לדלקת פרקים, פונים לראומטולוג, המבצע בדיקה קלינית, צילומי רנטגן והדמיות MRI . הראומטולוג בוחן אם קיימת בגנטיקה המשפחתית דלקת פרקים, במקרה של מחלה זו קיימת השפעה גדולה של הגורם הגנטי גם על דור ההמשך.

השיטה המומלצת להקלה על כאבי פרקים, היא הטיפול באמצעות גלי הלם. זהו טיפול חדשני שאינו פולשני, הטיפול מתבצע במנוחה, אינו מצריך הרדמה ואינו גורם לתופעות לוואי.

טיפול בכאב
השיטה החדשנית המבוססת על גלי קול שמהירותם גבוהה יותר ממהירות הקול ויוצרת כמה אפקטים ייחודיים המשפרים לאין ארוך את מצבם של החולים.

במכשור המשוכלל קיימת כיפת סיליקון המוצמדת על ידי מומחי גל און קליניק למקום הכאב, החולה יושב או שוכב מול המכשיר במשך כעשרים דקות והמכשיר שולח את גלי הקול המטפלים נקודתית במיקום הבעיתי והכואב ותחושת ההקלה מורגשת כבר לאחר הטיפול הראשון. ההתמדה בביצוע הטיפולים חשובה ביותר כדי ליצור ירידה הדרגתית ברמת הכאבים. הלקוחות מגיעים בדרך כלל אחת לשבוע או אחת לשבועיים על פי הנחיית הצוות הרפואי לגל און קליניק לביצוע הטיפול החדשני.

גלי הקול מפוגגים את ההסתיידויות שנוצרו בפרקים השונים, ובמקביל יוצרים תנועה מוגברת של הדם בכלי הדם השונים בסביבת מקום הכאב. הגוף מרפא את עצמו הן באמצעות הזרימה של הדם החדש, והן באמצעות הגירוי שנוצר למערכת העצבית המייצרת חומרים נוגדי דלקות.

שילוב של הפעולות הייחודיות הללו על ידי גלי ההלם בגל און קליניק גורמים לאחוזי ההצלחה הגבוהים של הטיפול והחולים המתמידים סובלים מכאבים מועטים יותר, בעוצמה פחותה ובתדירות נמוכה יותר

מאמרים נוספים:

חמישה דברים שלא ידעתם על כף הרגל

חמישה דברים שלא ידעתם על כף הרגל כף הרגל היא בעלת תפקיד משמעותי מאד, היא נושאת את כל כובד המשקל שלנו בעת הליכה, ריצה ובכל תנועה אחרת שאנו מבצעים. לכן קיימת חשיבות רבה לחיוניותה ולתפקודה התקין של כף הרגל. על כף הרגל קיים עומס ולחץ רב של הגוף ויש צורך לחלק את נטל העומס, ליצור

קרא עוד »

האם אתם סובלים מדלקת פרקים

האם אתם סובלים מדלקת פרקים כאבים חוזרים ונשנים ברגליים, בכפות הידיים, באגן או בגב, מעידים במקרים רבים כי אתם סובלים מדלקת פרקים. קיימים כמה סוגים של מחלות פרקים ובכולן סובל החולה מכאבים חזקים במיוחד, המשבשים את אורח החיים שלו ואף מדירים שינה מעיניו. המחלה יכולה להתחיל מכאבים במפרקים קטנים כמו כפות הרגליים וכפות הידיים, זו

קרא עוד »

חמישה טיפים למניעת כאבי גב

חמישה טיפים למניעת כאבי גב כאבי גב הם תופעה כואבת מאד, המקשה על חיי היום – יום של הסובלים ממנה. כשנתפס הגב, הכאבים הם קשים מנשוא והחולה שוכב במיטה וכמעט שאינו מסוגל לרדת ממנה. הטיפול בשחרור העצבים התפוסים כולל מסז'ים, משככי כאבים בכדורים או בזריקות על פי חומרת המקרה, משחות, טיפולים שונים מהרפואה האלטרנטיבית, טיפול

קרא עוד »

iWALK – החלופה לקביים שתשאיר את ידיך חופשיות

iWALK – החלופה לקביים שתשאיר את ידיך חופשיות אתה לא היחיד שמחפש אלטרנטיבה אחרת לקביים, קביים מכאיבים, קשה ללכת בהם, הניווט במדרגות מסוכן, בתי השחי נחבלים ומשתפשפים, והזרועות והכתפיים מתעייפות. ובעיקר, קביים לא מספיק טובים מכיוון שהם לא מאפשרים לך להשתמש בידיים. ה– iWALK הוא החלופה לקביים שמשאיר את ידיך חופשיות הוא תחליף לקביים שמשחרר

קרא עוד »
גלילה למעלה
דילוג לתוכן