חמישה טיפים למניעת כאבי גב

gavisha

חמישה טיפים למניעת כאבי גב

כאבי גב הם תופעה כואבת מאד, המקשה על חיי היום – יום של הסובלים ממנה. כשנתפס הגב, הכאבים הם קשים מנשוא והחולה שוכב במיטה וכמעט שאינו מסוגל לרדת ממנה.

הטיפול בשחרור העצבים התפוסים כולל מסז'ים, משככי כאבים בכדורים או בזריקות על פי חומרת המקרה, משחות, טיפולים שונים מהרפואה האלטרנטיבית, טיפול באמצעות גלי הלם וכמה סוגים של ציוד אורתופדי המולבשים על הגב.

טיפול בגלי הלם

גלי הלם הם גלי אנרגיה קצרים ועוצמתיים הפועלים במהירות גבוהה מאד, העוברת את מהירות הקול.

עקב המהירות הגבוהה, נוצרת זרימה מוגברת של דם לתאים השונים ויוצרת טיפול עצמי של הגוף בדלקת הכואבת. לפעילות של גלי האנרגיה, קימת השפעה גם על המערכת העצבית וכך עוצמתם הכאבים פוחתת בהדרגה.

הצלחתם של הטיפולים הללו היא גדולה מאד, ומסייעת לחולים כרוניים בעלי כאבי גב עוצמתיים המשבשים להם את כל חייהם, במקום שבו הגוף לא הצליח להתגבר בעצמו על המכשול.

הטיפול המומלץ בגלי הלם אורך כ – עשרים דקות, ומתקיים אחת לשבוע. המכשור אינו כואב, אין צורך בהכנה מוקדמת או הרדמה כלשהי. החולה שוכב או יושב מול המכשיר, כיפת הסיליקון מוצמדת למקום הכאוב, והגלים מפיצים את האנרגיה לנקודה הממוקדת.

הטיפול באמצעות גלי הלם, אינו מצריך פעולה פולשנית והאפקטיביות שלה היא כבר מהטיפול הראשון ומיד לאחריו חשים הקלה ברמת הכאבים. הפעולה אינה מעייפת ולכן מיד לאחריה הלקוח ממשיך בעיסוקיו הרגילים.

טיפול קונבנציונלי

הצוות הרפואי יציע לחולה כמה אפשרויות לטיפול בכאבי הגב, על פי חומרת המצב.

משככי כאבים בדרגות שונות, תרופות אנטי דלקתיות, משחות לשחרור המערכת העצבית, עיסויים ובמקרים חמורים יומלץ על זריקות של סטרואידים.

טיפול ברפואה משלימה

הרפואה הסינית והיפנית מבוססת על אורח חייהם הייחודי של העמים הללו וממליצה על כמה שיטות שהוכיחו את עצמן לאורך ההיסטוריה.

אחת השיטות היא טכניקת אינטגרציה נוירו מבנית (NST)- איפוס כל רמות המתח ושיפור הריפוי הטבעי. שיטה נוספת היא טיפול סיני קלאסי המאזן את זרימת האנרגיה בגוף. שיטות נוספות הן טיפול באמצעות דמיון מודרך, היפנוזה, ביופידבק, טיפולי הרפיה וטיפול בדיבור.

ציוד אורתופדי

להפחתת עוצמת כאבי הגב, מומלץ לרכוש חגורת גב, וללבוש אותה במשך רוב שעות היום. החגורה תקבע את העצבים ואת השרירים בעיקר בגב התחתון וכך תפחית את הכאבים אם קיימים.

קיימים כמה סוגים של חגורות גב, בגדלים שונים. מומחי גל-און קליניק יתאימו את חגורת הגב ללקוח על פי הבעיות הרפואיות הספציפיות שלו.

מאמרים נוספים:

חמישה דברים שלא ידעתם על כף הרגל

חמישה דברים שלא ידעתם על כף הרגל כף הרגל היא בעלת תפקיד משמעותי מאד, היא נושאת את כל כובד המשקל שלנו בעת הליכה, ריצה ובכל תנועה אחרת שאנו מבצעים. לכן קיימת חשיבות רבה לחיוניותה ולתפקודה התקין של כף הרגל. על כף הרגל קיים עומס ולחץ רב של הגוף ויש צורך לחלק את נטל העומס, ליצור

קרא עוד »

האם אתם סובלים מדלקת פרקים

האם אתם סובלים מדלקת פרקים כאבים חוזרים ונשנים ברגליים, בכפות הידיים, באגן או בגב, מעידים במקרים רבים כי אתם סובלים מדלקת פרקים. קיימים כמה סוגים של מחלות פרקים ובכולן סובל החולה מכאבים חזקים במיוחד, המשבשים את אורח החיים שלו ואף מדירים שינה מעיניו. המחלה יכולה להתחיל מכאבים במפרקים קטנים כמו כפות הרגליים וכפות הידיים, זו

קרא עוד »

חמישה טיפים למניעת כאבי גב

חמישה טיפים למניעת כאבי גב כאבי גב הם תופעה כואבת מאד, המקשה על חיי היום – יום של הסובלים ממנה. כשנתפס הגב, הכאבים הם קשים מנשוא והחולה שוכב במיטה וכמעט שאינו מסוגל לרדת ממנה. הטיפול בשחרור העצבים התפוסים כולל מסז'ים, משככי כאבים בכדורים או בזריקות על פי חומרת המקרה, משחות, טיפולים שונים מהרפואה האלטרנטיבית, טיפול

קרא עוד »

iWALK – החלופה לקביים שתשאיר את ידיך חופשיות

iWALK – החלופה לקביים שתשאיר את ידיך חופשיות אתה לא היחיד שמחפש אלטרנטיבה אחרת לקביים, קביים מכאיבים, קשה ללכת בהם, הניווט במדרגות מסוכן, בתי השחי נחבלים ומשתפשפים, והזרועות והכתפיים מתעייפות. ובעיקר, קביים לא מספיק טובים מכיוון שהם לא מאפשרים לך להשתמש בידיים. ה– iWALK הוא החלופה לקביים שמשאיר את ידיך חופשיות הוא תחליף לקביים שמשחרר

קרא עוד »
גלילה למעלה
דילוג לתוכן