כאבי דורבן, כאבי ברכיים

די לכאבים – כאבי דורבן, כאבי ברכיים

טיפולים חדשניים באמצעות גלי הלם הם פתרון מצוין לשיכוך כאבים מתמשכים בעקבות בעיות בברכיים ובעיות דורבן בעקב הרגל.

בברכיים קיימות מספר בעיות היוצרות כאבים כמו שחיקה של הסחוס, מיניסקוס ועוד, ודורבן זו תופעה הנגרמת במצבים שבהם הרצועה המישורית אינה עומדת בעומסים הפיזיים ולכן גורמת להתפתחות דלקת בעקב הרגל.

גלי הלם מבוצעים באמצעות מכונה משוכללת שפותחה בשנים האחרונות, המאפשרת לשלוח גלי אנרגיה במהירות עצומה, מעבר למהירות הקול והיא מכוונת לנקודה הכואבת בלבד באמצעות כיפת סיליקון. הגלים יוצרים לחץ מכני על התאים הבעייתיים והטיפול הממוקד יוצר התרחבות של כלי הדם הנמצאים בקרבת המקום הכואב. הדם זורם לשם בקצב מהיר הרבה יותר מהקצב שהיה עד כה וכך למעשה הגוף יוצר ריפוי עצמי של הדלקת או של המחלה שנוצרה. בנוסף לכך בזכות הפעילות של גלי הלם, נוצרים באזור הכאב גם כלי דם חדשים, קיימת השפעה גם על המערכת העצבית, והגלים מפוררים את הסידן שהצטבר במקומות שונים ומנע את זרימת הדם באופן חופשי.

זו הסיבה שהתאים אינם יכולים לתקן את הנזק שנוצר. את ההוכחה לכך, תוכלו למצוא במקים אשר בהם דלקות במפרקים או בגידים השונים בגוף הופכים כבר למחלה כרונית ולכן, אינם מגיבים לתרופות או לטיפולם אלטרנטיביים.

באמצעות טיפול בפולסים אלקטרו מגנטיים ניתן להציל חולי טרשת נפוצה

אחד החידושים הבולטים בטיפול בפולסים אלקטרו מגנטיים, הינו סיוע לחולים בטרשת נפוצה. על סמך מחקר שהתבצע ב- PEMF הוכח כי התוצאות באמצעות טיפול יעיל זה על חולי טרשת נפוצה גרם בהקלה משמעותית במצבם. מדובר על הוכחת הטיפול גם במחלה קשה וכרונית שבמקרים רבים היא ף חשוכת מרפא.

טיפול מיוחד המשלב יתרונות רבים

הטיפול המיוחד אינו כואב כלל ונעשה בנוחות מרבית. הלקוח יושב או שוכב על מיטת הטיפולים בתנוחה הנוחה לו, ומתבצע טיפול שאורכו כעשרים דקות. אין צורך בהכנה מוקדמת, או בהרדמה כללית / מקומית, אין תופעות לוואי. זהו למעשה טיפול המחליף ניתוח, קופות החולים השונות מעודדות את הטיפול באמצעות גלי הלם ולכן גם משתתפות בחלק מהעלויות בהסדרים הקיימים עמם.

נדיר למצוא טיפולים כל כך אפקטיביים המשפיעים תוך פרק זמן קצר על מצבו של החולה וזאת ללא פעילות כירורגית פולשנית. לכן כל לקוח המנסה שיטה זו מאושר מהשינוי העצום שהוא מחולל והשיפור הגדול באיכות החיים שלו. הכאבים פוחתים באופן משמעותי, גם מבחינת עוצמת הכאב וגם מבחינת תדירות הגעת הכאבים.

למעשה הטיפול באמצעות גלי הלם הוא היחיד שיוצר שינוי משמעותי לחולים כרוניים הסובלים באופן תמידי מבעיות שונות בברכיים, מהיווצרות דורבנים בעקב כף הרגל ובמחלות נוספות ויוצר עבורם חיים ללא כאבים.

הטיפולים במכשור חדשי זה כוללים רק יתרונות ועל כך יעידו הלקוחות הוותיקים והלקוחות החדשים הרבים שמתווספים מדי שבוע לקהל הלקוחות המרוצים שלנו.