דליפת שתן

חיזוק רצפת האגן

בריחת שתן? תשכחי מזה.

פתרון טכנולוגי חדש, לא פולשני ופורץ דרך.

דליפת שתן היא בעיה מובחנת ומוכרת אשר סובלים ממנה נשים וגברים. אולם בהשוואה לגברים, שכיחות דליפת שתן אצל נשים היא עד פי 3. לפי הסטטיסטיקות בין 8-20 אחוזים מהנשים יסבלו מדליפת שתן במהלך חייהן, אך בפילוח של נשים מעל גיל 40 הנתון מגיע ל- 25% ומעל גיל 65 הוא כבר מטפס ל- 40%.

דליפת שתן עלולה לגרום לירידה משמעותית באיכות החיים, כתוצאה מכך חלק מהנשים נמנעות מביצוע פעילויות גופניות ומהשתתפות בפעילויות חברתיות עד כדי מצבים של הסתגרות ובידוד חברתי. החשש והמבוכה פן הדליפה תתרחש במהלך אירוע חברתי הם כה עזים עד כדי כך שהם משפיעים על הדימוי עצמי, יוצרים בעיות בעבודה ופוגמים באיכות התפקוד המיני.

טכנולוגיה לטיפול בדליפת שתן

מעל 10,000 פולסים בטיפול של חצי שעה

מה גורם לבריחת שתן?

דליפת שתן מוגדרת כדליפה בלתי רצונית שגורמת לבעיה חברתית, היגיינית או רפואית ברגע שאישה מתלוננת ומתארת את זה כבעיה – זה כבר נקרא דליפת שתן, בין אם מדובר במספר טיפות ובין אם בדליפה שהיא יותר משמעותית. לכל אחת יש את הסף שלה וזה קשור לאיכות חיים.

מהיום לגלאון קליניק יש פתרון לטיפול במספר טיפולים קטן, ללא כאבים וללא סיכון.

מה הטיפול לבריחת שתן?

פתרון טכנולוגי חדשני, לא פולשני ופורץ דרך.

מה השיטה?

טכנולוגיה אלקטרומגנטית ממוקדת בעוצמות משתנות שגורמת להתכווצויות ולחיזוק רצפת האגן, טכנולוגיה זו מאפשרת כ-15,000 כיווצים בחצי שעה בלבד.

האם זה כואב?

ממש לא ולא, הטיפול נעשה בקלות וללא שום מאמץ, עם לבוש מלא ובמצב שכיבה או ישיבה.

במהלך הטיפול מרגישים רעידות קלות באגן.

כמה טיפולים צריך?

8 טיפולים בלבד ולאחר מכן נשים מדווחות על שיפור ניכר. כל טיפול נמשך 30 דקות בתדירות של פעמיים בשבוע. ללא זיעה וללא מאמץ, ללא כאב וללא בזבוז זמן. מומלץ לחזור על הטיפול אחת ל-3 שנים.

למי זה מתאים?

לכל מי שמעוניינת ורוצה  להפחית את בריחת השתן ולשפר את איכות החיים. לחזור לפעילויות שונות ללא מצבי מבוכה.

האם יש סיכון או תופעות לווי?

לא ולא, הטיפול הוא חיצוני ולא פולשני, מדובר על רעידות אלקטרומגנטיות ממוקדות במקום אלפי שעות של תירגולים ופיזיוטרפיה קונבנציונלית.